Då var man online!

Så där ja!

Ett stort steg för mänskligheten och ett ännu större för mig själv. Jag har gjort mitt första seriösa försök till en blogg-

Jag har varit registrerad här på blogg.se ett tag nu, närmare bestämt tre månader. Under de tre månadernas tid belastades deras servrar enbart med mitt namn, vilket är tungt nog. Men när Marika bestämde sig för att skaffa en blogg ville inte jag vara sämre.

Så nu efter ett x antal timmar av design och svordomar åt HTML ser bloggen skaplig ut. Ja, det har till och med gått så långt att jag nästan i skrivande stund har knåpat ihop ett helt inlägg, och detta utan att skriva en enda vettig mening. Vem fan sa att det var svårt att blogga?

MIN BLOGG kommer att innehålla lite gott och men mest blandat. Men för att göra detta inlägget till ett officiellt inlägg och inte bara meningslöst dravel ska jag slänga upp dagens i-landsproblem.

DAGENS I-LANDSPROBLEM:

Sparningspunkter i rollspel.

Jag sprang timvis i en labyrint i spelet Eternal Sonata. Jag når våning 11. Jag möter en boss. Jag får groteskt med pisk.

Att få stryk av en boss är väl ingen big deal. Men när det inte finns EN ENDA sparningspunkt i hela labyrintjäveln, då snackar vi brott mot mänskliga rättigheter.

Så tack Namco Bandai! Jag ser verkligen fram emot att springa igenom er förbannade labyrint en gång till!





Eternal Sonata, en finne i röven.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej

2009-02-06 @ 01:23:24
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte som i Zelda då..hihi..lirar du inte COD4 eller ngt pang pang som jag?

2009-02-06 @ 01:25:11
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: adam

hahahahahha vid det laget hade jag kastat kontrollen in i första bästa hårda föremål

2009-02-06 @ 01:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0